Czasami zdarza się, że chcielibyśmy obejrzeć coś na YouTube, Netflix lub Facebook, a wyskakuje nam komunikat: „Treść niedostępna w Twoim kraju”. Dzieje się tak, ponieważ w internecie, podobnie jak w innych mediach, często stosowana jest cenzura treści. Jak obejrzeć film niedostępny w twoim kraju? Na nasze szczęście ten problem da się w łatwy sposób obejść. Remedium jest VPN, czyli Virtual Private Network. Zobaczmy, w jaki sposób odblokować film i treści w internecie niedostępne w naszym kraju.
Czym jest VPN i skąd go wziąć?
Virtual Private Network to technologia, która umożliwia tworzenie prywatnych połączeń internetowych. Połączenia te są szyfrowane i chronią naszą tożsamość w sieci. Zawsze, gdy łączymy się z serwerem VPN z innego kraju, nasza lokalizacja staje się taka, jakbyśmy byli obywatelami tego kraju. Gdybyś chciał, żeby Twój adres IP wyświetlał się jako ten z Niemiec, to wystarczy połączyć się z serwerem w Niemczech.
Skąd wziąć VPN, skoro na rynku jest ich cała masa? Oczywiście, że to pytanie może być trudne. Jako Polacy jesteśmy przywiązani do ceny, dlatego cały na biało wjeżdża tu nasz partner, czyli SurfShark VPN, który przygotował dla was zniżkę nawet 82% taniej przez pierwsze 2 miesiące i jedynie nieco ponad 10 zł / miesiąc za pełnowartościowy VPN. Jak nie wierzysz to kliknij w ten link!.
Jak VPN może odblokować film lub usługę?
Jak obejrzeć film niedostępny w twoim kraju? O czym warto pamiętać?
Choć używasz VPN warto sprawdzić czy nie naruszasz regulaminu strony. Być może nie bez celu dana strona nie jest dostępna dla naszych Obywateli. Zatem upewnij się że dostawca usług nie ma nic przeciwko.
VPN jest również narzędziem do ochrony prywatności i poprawienia bezpieczeństwa. Także nie tylko za jego pomocą możesz odblokować film lub usługi, ale też poprawić swoje bezpieczeństwo w sieci.
Pamiętaj, że możliwość przełączania się między krajami może również poszerzyć Twoje horyzonty, pozwolić nauczyć się języków i poznać różne kultury. Bez VPN nie zobaczysz tego jak np. żyje się w Chinach.
Artykuł zawiera lokowanie produktu