Reklama outdoorowa w erze digitalu. Oto najciekawsze realizacje!
ludzie wchodzący do metra a nad nimi ekran led

Reklama outdoorowa w erze digitalu. Oto najciekawsze realizacje!

Rynek marketingu cyfrowego zmienia się w zatrważającym tempie, na co wpływ ma przede wszystkim rozwój nowych technologii. Klasyczne zewnętrzne nośniki reklamowe, takie jak billboardy zostają powoli wypierane przez cyfrowe reklamy outdoorowe, wykorzystujące specjalne ekrany LED. Oto kilka ciekawych przykładów miejsc i zastosowań digital signage zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Reklamy typu AdWalk 

Reklamy AdWalk pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno. Mowa tutaj o sieci 75-calowych ekranów HD, które instaluje się w najważniejszych punktach komunikacyjnych. AdWalk wyróżniają się przede wszystkim estetyką, szybką emisją i możliwością wyświetlania w tym samym momencie jednej kreacji reklamowej. Takie rozwiązanie sprawia, że przekaz dociera do większej liczby osób. 

Reklamy AdWalk instalowane są m.in. przy wejściach do dworców kolejowych we Wrocławiu i Krakowie. Dzięki nim można modyfikować treść reklamową w czasie rzeczywistym i dostosowywać ją do aktualnej sytuacji (np. konkretnej pory dnia).  

Digital signage coraz popularniejsze 

Cyfrowe reklamy outdoorowe spotkamy też coraz częściej w renomowanych sieciach klubów fitness, np. w CityFit. Na specjalnych ekranach zainstalowanych przy bieżniach, strefach wolnego ciężaru czy też rowerkach stacjonarnych, wyświetlane są komunikaty skierowane do konkretnej grupy docelowej. 

Ogromny ekran reklamowy tego typu znajdziemy też na dworcu Poznań Główny. Wyświetlane komunikaty trafiają tutaj do ponad 50 000 osób każdego dnia. Podobne rozwiązanie znajduje się na fasadzie Międzynarodowych Targów Poznańskich — wyświetlane tam reklamy pozwalają dotrzeć reklamodawcom zarówno do osób zainteresowanych tematem imprez targowych, jak i do grup osób decyzyjnych (dyrektorów, menadżerów itd.).

Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie: digital signage

Największe zewnętrzne reklamy cyfrowe w Polsce 

Największy ekran reklamowy w Polsce znajduje się blisko dworca Warszawa Centralna. Mowa o konstrukcji, której powierzchnia przekracza 480 m2. Dzięki swojej wielkości i odpowiedniej lokalizacji komunikaty reklamowe z tego miejsca trafiają do dziesiątek tysięcy kierowców, pasażerów, turystów czy przechodniów. 

Podobne rozwiązanie znajduje się na fasadzie dworca Katowice. Ekran ten ma 145 m2, a emitowane przez niego komunikaty reklamowe trafiają szacunkowo do nawet 300 000 osób każdego dnia.  

Digital signage na świecie 

Cyfrowe reklamy outdoorowe stają się w Polsce coraz popularniejsze. Wpływ na ten fakt mają przede wszystkim zadowalające wyniki sprzedażowe. Ruchome reklamy to możliwość dotarcia z przekazem tam, gdzie nie jest możliwa instalacja klasycznego billboardu. 

Jeszcze bardziej imponujące rozwiązania tego typu spotkamy m.in. w Singapurze czy Nowym Jorku. Ogromne ekrany montowane są na wieżowcach, przy dworcach kolejowych, na stadionach piłkarskich czy nawet wzdłuż ruchliwych dróg. Instaluje się je również w hotelach, sklepach wielkopowierzchniowych i centrach handlowych. Ekrany te mogą wyświetlać np. oferty specjalne, bieżące ogłoszenia czy informacje o produktach, usługach i promocjach.


Artykuł partnera

ekrany led
Udostępnij:
Reklama outdoorowa w erze digitalu. Oto najciekawsze realizacje!
Napisane przez
Poradnik Inżyniera
Co myślisz o tym artykule?
0 reakcji
love
0
like
0
so-so
0
weakly
0
0 komentarzy
Najnowsze komentarze
  • Najnowsze komentarze
  • Najlepsze komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Prawa zastrzeżone Pi Corp sp. z o.o. copyright 2020-2022